Της Bessy Τheodoropoulou
Η πρωτοβουλία της Microsoft να κυκλοφορήσει το Kinect For Kids αποτελεί μία έξυπνη κίνηση μιας και η εταιρεία θέλει να ωδεύσει προς το συγκεκριμένο τομέα. Εξάλλου, ποιος μπορεί να διαφωνήσει με τη δημιουργία φιλικών παιχνιδιών προς την οικογένεια με μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα στην οικογενειακή ψυχαγωγία;
Το πρόβλημα είναι το εξής: Αν κοιτάξει κανείς τα πιο μακροπρόθεσμα σχέδια της Microsoft, θα παρατηρήσει ότι λειτουργεί πιο
Η εταιρεία δεν έχει δηλώσει ποτέ άμεσα ότι αυτή η ώθηση για τα μικρά παιδιά και τα παιδιά του δημοτικού που ασχολούνται με παιχνίδια συνεπάγεται μελλοντικούς κερδοσκοπικούς στόχους, καθώς όλο αυτό σχετίζεται με τον τρόπο με τον οποίο θέλουν οι μελλοντικές γενιές να αντιμετωπίζουν τα παιχνίδια.
Προσφέροντας παιχνίδια από τη Sesame Street, την Pixar και άλλες εταιρείες, η Microsoft επιδιώκει την εξοικείωση των παιδιών με το Kinect, αναπτύσσοντας μία “προσκόλληση” προς το Xbox.
Δυστυχώς η Microsoft άργησε να κάνει την κίνηση της απέναντι στο “παιδικό” ακροατήριο.
Δίχως να καταβάλει καμία ιδιαίτερη προσπάθεια, η Apple έχει καταφέρει να δώσει άλλη οπτική σε παιδιά που ασχολούνται με παιχνίδια, γεγονός το οποίο ενδέχεται να δώσει ένα αρκετά ενθαρρυντικό πλεονέκτημα σ'αυτόν τον τομέα τα επόμενα χρόνια.
Η δύναμη της Apple έχει διττή φύση. Πρώτον, αποτελείται από ανεξάρτητες κοινότητες προγραμματιστών γεγονός το οποίο αιτιολογεί την πλεονεκτική θέση που κατέχουν στο App Store. Υπάρχει ήδη μία πληθώρα παιχνιδιών με στόχο όχι μόνο την εκπαίδευση αλλά και τη διασκέδαση που απευθύνεται σε παιδιά. Στην κατηγορία αυτή συμπεριλαμβάνονται παιχνίδια που σου μαθαίνουν το αλφάβητο μέχρι παιχνίδια που είναι βασισμένα σ'αυτά της Sesame Street και της Pixar.
Το δεύτερο προτέρημα είναι η αισθητική φύση των i-συσκευών. Σίγουρα το Kinect μπορεί να ακούγεται αρκετά ενδιαφέρον στη θεωρία, ωστόσο κάποιος ο οποίος έχει ασχοληθεί με παιχνίδια έχει αντιληφθεί ότι δυστυχώς το όλο θέμα χάνεται στην ανάπτυξη. Είναι γεγονός ότι η επιτυχία του Kinect συνοδεύεται από αρκετά σημαντικά λάθη τα οποίο η ίδια η Microsoft και η κοινότητα προγραμματιστών της προσπαθεί να διορθώσει, δίνοντας το κατάλληλο περιθώριο στην Apple να εδραιώσει ακόμα περισσότερο τη θέση της.
Για παράδειγμα, παρατηρούνται τετράχρονα παιδιά που ενώ οι γονείς προσπαθούν με τα συνηθισμένα παιχνίδια να τους προσελκύσουν το ενδιαφέρον, αποτυγχάνουν καθώς τα ίδια τα παιδιά δε νιώθουν ότι χόρτασαν παιχνίδι. Όταν όμως ασχολούνται με ένα iPad ή με ένα iPhone μετά από λίγη ώρα τους δημιουργείται αυτού του είδους ο κορεσμός.
Απ'αυτό μπορούμε να συμπεράνουμε ότι τα παιδιά, δίχως να έχουν καθοδηγηθεί από κάποιον αρχίζουν να νιώθουν ιδιαίτερη συμπάθεια προς τα iOS συστήματα.
Παρ'όλα αυτά η Microsoft,η Nintendo και η Sony θα συνεχίσουν να αγωνίζονται για να κερδίσουν αυτή τη μερίδα κοινού. Ωστόσο το Kinect μπορεί να είναι ένα έξυπνο παιχνίδι, αλλά θα αποτελούσε πιο θριαμβευτική κίνηση αν κυκλοφορούσε πριν 10 χρόνια. Εξάλλου μην ξεχνάμε ότι η Apple έχει αποδείξει, ανεπιτήδευτα μάλιστα, ότι είναι κυρίαρχη σ'αυτό το είδος παιχνιδιών, ενώ υποστηρίζεται και από τη μεγάλη επιτυχία που έχει σημειώσει το iPad και το iPhone.
Πηγή: http://www.gamasutra.com/view/news/38016/Is_Microsofts_Kinect_Kids_Program_Coming_Too_Late.php
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου