Bessy Theodoropoulou
Οι ψηφιακές πωλήσεις video games στην Αμερική
μπορούν να φανούν αρκετά χρήσιμες σε περιπτώσεις που κάποιος πελάτης απορρίψει
ένα παιχνίδι σε απευθείας αγορά από κατάστημα, γεγονός το οποίο ενδέχεται να
ενθαρρύνει μία νέα μόδα σύμφωνα με τον Matt Mathews, αναλυτή του Gamasutra.
Η πρόσφατη ανάκαμψη των πωλήσεων λογισμικού
στις ΗΠΑ ήταν αρκετά αξιοσημείωτη, καθώς κατά τη διάρκεια του έτους οι
ενδείξεις των πωλήσεων αυτών δεν δείχναν τίποτα άλλο παρά μόνο διαρκείς
απορρίψεις. Στην παρούσα φάση, οι βιομηχανίες παιχνιδιών που υποστηρίζουν τις
απευθείες αγορές από καταστήματα προσπαθούν να διατηρήσουν σταθερό ή ακόμα και
αυξανόμενο ρυθμό από το 2010 ως το 2011,
αφού οι πωλήσεις τα προηγούμενα χρόνια σημείωναν δραμαική μείωση σύμφωνα με τα
δεδομένα της NPD Group,
εταιρείας που ερευνά τις πωλήσεις.
Ωστόσο, σκεπτόμενοι τα χρήματα που ξοδεύουμε
για παιχνίδια, συμπεριλαμβάνοντας και τα social και mobile games παράλληλα με
τις πωλήσεις των ήδη χρησιμοποιημένων παιχνιδιών που υπάρχουν στα καταστήματα,
μπορούμε να συμπεράνουμε πως η συνολική κατανάλωση των video games θα δει μία
έντονη ανοδική αύξηση στο κοντινό μέλλον.
Βλέποντας λοιπόν τους αριθμούς αυτούς να
προέρχονται από την πρόσφατη ανακοίνωση του NPD Group σαν μέρος της
Συνολικής Εκτίμησης Κατανάλωσης (TSCE) να υπάρχει σαν μέτρο σύγκρισης για την αγορά
των παιχνιδιών το οποίο επεκτείνεται πέραν των πωλήσεων που πραγματοποιούνται
εξ' επαφής.
Πηγή: http://www.gamasutra.com/view/news/39336/Digital_Sales_Can_Make_Up_For_Physical_Declines_But_Questions_Remain.php
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου